ریکاوری فایل های ویدئویی MOV , MP۴ , MTS

ریکاوری فایل های ویدئویی MOV , MP۴ , MTS

یکی از دغدغه های فیلم برداران و تصویربرداران حرفه ای از دست دادن فایل های ویدئویی می باشد که استرس زیادی را به شخصی که این اطلاعات را از دست داده است وارد می نماید در این مقاله سعی بر این است که بررسی و دلایل به وجود آمدن این مشکل رسیدگی کنیم.

دلایل از دست رفتن فایل های ویدئویی

فرمت کردن مموری توسط کامپیوتر یا دوربین 

 Delete کردن یکسری از فایل های ویدئویی خاص در دوربین

عدم دیتکت شدن کارت حافظه 

 مشکلات بعد از ریکاوری فایل های ویدئویی :

  • فایل ویدئویی ریکاوری می شود اما حجم ندارد.
  • فایل ویدئویی فاقد تصویر و صداست.
  • فایل ویدئویی فقط بصورت یک jpg نمایش داده می شود.

لیست دوربین های قابل ریکاوری در کانون بازیابی اطلاعات:

Canon ۵D Mark ۴

Canon ۵D Mark ۳

Canon ۵D Mark ۲

Canon ۸۰D

Canon۷۰D

Canon ۶D

Nikon D۷۵۰

Nikon D۵

Pentax k_۱

Nikon D۶۱۰

Nikon Df

لازم به ذکر است دوربین های فوق در زمان نگارش این مقاله از بروزترین دوربین های موجود در بازار بوده و علاوه بر فیلم های دوربین های فوق دوربین های قدیمی تر نیز قابل ساپورت و ریکاوری می باشد.

خدمات تضمینی کانون بازیابی اطلاعات

  • ریکاوری فیلم و عکس های با فرمت MOV , MP۴  دوربین های Canon
  • ریکاوری فیلم با فرمت MOV , MTS , M۲TS فیلم برداری شده دوربین های دیجیتال Nikon  و Sony , …..
  • بازیابی اطلاعات صد در صد فیلم های فوق بدون هیچ کم و کسر و هیچ پرش فیلم
  • ریکاوری تمام فیلم ها با داشتن صدا و تصویر سالم

با افزایش روز افزون دوربین های دیجیتال و تغییر یافتن تکنولوژی ذخیره اطلاعات در رم ریکاوری این فیلم ها را با مشکلات فراوانی مواجه نموده است. حجم فیلم افزایش یافته کیفیت فیلم ها افزایش یافته هر فیلم دارای دو تکه اصلی در درون خودش که نرم افزار های ریکاوری قالبا این دو تکه را جدا از هم ریکاوری کرده که به طبع فیلم ها قابل نمایش نبوده و اگر هم در بعضی از موارد فیلمی ریکاوری میشد فیلم های فوق فاقد کیفیت بوده با چشمگیر شدن این مشکل متخصصین کانون بازیابی اطلاعات درصد رفع این مشکل برآمدند که کانون بازیابی اطلاعات پس از تلاش شبانه روزی توانسته اولین مرکزی باشد که بتواند این مشکل را بصورت صد درصد رفع نمایند و پس از ریکاوری اطلاعات شما بدون کم و کاست و با حفظ کیفیت اولیه اطلاعات شما را ریکاوری نمایند.

 

توصیه ی ما : بعد از فرمت کردن یا حذف اطلاعات به هر دلیل از فیلم برداری و ریختن مجدد اطلاعات روی همان مموری جدا خودداری نمائید.

 

از موارد دیگر زیکاوری اطلاعات ریکاوری مموری هایی که بصورت خود به خود دچار عدم دیتکت شده اند.

اطلاعات روی این مموری ها حذف یا Delete شده است بلکه به خاطر خرابی دچار عدم دیتکت می شود این مموری ها به علت برخورداری از چیپ های NAND درون خود نسبت به نوسان خیلی حساس بوده و در صورت مواجه شدن با نوسان اطلاعات قابل رویت نمی باشد 

کانون بازیابی اطلاعات تنها مرکز بازیابی اطلاعات در ایران می باشد که توانایی ریکاوری این مموری ها را دارا می باشد و در صورت عدم دیتکت مموری های خود نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)